My bestfriend's Birthday

Min lördag va tuuung.. Min älskade vän Filippa fyllde 19år, så aa jag var så klart med henne.. Drog dit så att jag var där runt 19:00 tiden för att hjälpa med allt och så skulle Sofie sminka henne. Folket skulle komma efter 20:00 som dom gjorde! När jag kom hem till Filippa och såg vad hon hade lagat för mat så DOG jag.. Fyyfaan va gott, jag dör för deras mat asså! Åååh sitter och drömmer mig bort just nu.. Iaf sen så kom alla tjejer och vi började äta tillsammans. Jag tror sammanlagt så vart vi 12 st brudisar som satt och drack massa bål och åta snackade massa skit, planerade vart vi skulle dra oså. Planerna var ju att dra ut, så vi drog till K15 men de va mycket hit och dit innan vi valde ställe, men tillslut så drog vi in :) Muuuusiken va så tuuung där men det var ett riktigt svetthål.. Fyfan det va inte så fräscht, alldeles fullsmockat och alla dansade som djur och dans golvet är ju inte heller så stort, så ni kan ju tänka er? Men iaf jag hade en super tung kväll och hoppas att min ÄLSKADE FILIPPA också hade en super kväll och hjärtat GRATTIS IGEN.. älskar dig min vän! Sen efter stället stängde drog vi till Max och handlade mat. Hahahha jag och Linnea stod och flamsade lite i kön för att den var så jävla lång hahah.. sen ringde jag mami för att se när bussen gick till Sollentuna där jag skulle möta upp Ibbisen.. Så efter jag hade handlat mat till oss så var det dags att rusa till bussen. Kom till Sollentuna där älskling mötte upp mig på stationen och därifrån tog vi taxi till Märsta.. Tågen gick ju inte och det går ju inga bussar från Sollentuna ända till Märsta och det suger hästballe.. Men vi kom hem bra och hade de lite mysigt, sen så deckade båda ganska hårt haha.. Men min kväll var super kul och jag hoppas Filippa att du är nöjd med mitt sällskap hihi...






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0