From the bottom of my heart

Helloj folket! Sitter och lyssnar på musik medans jag kollar kläder på internet. Jag måste köpa en ny vinterjacka, tror jag vill ha en boomerang jacka en svart faktiskt, vad tror ni om det? Tycker det är skit fin och enkel, väldigt feminin och visar lite kurvor. Tror det blir min vinterjacka hihi..

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, får se vad jag hittar på! Känner mig väldigt seg idag så tror inte det blir något speciellt. Kanske film kväll hemma, bio eller kanske gå kolla lite grejer i stan! Kan ju kolla vad min kära syster gör efter jobbet hihi.



Min lilla älskling! Jag saknar dig så mycket, vill bara hålla om dig och aldrig släppa taget<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0