I don't know

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? absolutly not
tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes
hur många har du varit kär i? 3
är du kär just nu? kär är de minsta man kan säga!!

Tio frågor om dig själv

namn? Caroline
när fyller du år? 3 maj
några piercingar? naveln, näsan (som ej används)
vad har du på dig just nu? In lindad i täcke
vilken årstid är bäst? SOMMAR
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vaknar upp med min älskling vid min sida och inte känner någon stress och bara ligger kvar och myser ett bra tag.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Sällskap så klart, att sova själv är hemskt

10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? just nu tar Frida 1plats
vem är den roligaste av dina vänner? har inte tråkigt med ngn av mina vänner men säger nog Filippa.
vem är snyggast av dina vänner? en idiotisk fråga tycker jag!
vem är den du helst har filmkväll med? Agnes för hon är precis som mig när det gäller filmkväll
vem av dina vänner är mest "evil"? hahah Filippa i think (inte mot sina vänner)


10 Frågor om din släkt
vem står dig närmast? mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? såklart
vem ser roligast ut i din släkt? haha farfar för han skulle kunna va tomten
har ni något husdjur? nej..
vem har du mest gemensamt med? pappsen
vem står för underhållningen? ääh jag?
vem sover du oftast med? Sofie:D
roligaste kvällen med släktmedlem? soooofie

10 frågor om idag

vad har du gjort? ätit sockerkaka med chokladsmak, och umgåtts med mami
har du varit glad idag?  som dom flesta dagarna :)
har du varit ledsen idag? njeaaa
har du gjort något bra idag? nej inte än men ska snart styrke träna
vad ska du göra nu? styrke träna
har du gjort något dåligt idag? vaknade ganska sent hehe..
vad har du ätit idag? en sockerkaksbit
har du duschat idag? tänkte ju göra de efter träningen
är du trött nu? ne inte alls
vad händer imorgon? ska träffa min kära vän Frida
går du i skolan? neerå
har du varit i skolan idag? går ju inte i skolan

Annat

Hur mår du just nu? helt okeej
Har du piercat dig? yess
Är du hungrig nu? kanske lite
Vad är klockan nu just nu? 15.54
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook och här

Telefon/mobil

Vem ringde du senast? älsklingen Ibbe
Vem sms:a till dig senast? Frida
Vem sms:a du till senast? Frida

Familj
Hur länge sen var det du träffa din mamma? är med mami nu
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 2veckor sen, han är i Thailand


Musik
Lyssnar du på musik just nu? neee
Vilket är ditt favoritband? har ingen favorit
Vad gillar du för musik? allt möjligt


Kärlek
Är du kär just nu? Om jag äär :D:D:D
Har du kysst någon idag? nee :(
Har du ett förhållande? med min kärlek Ibrahim
Är du romantisk? kanske vet inte haha
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? jaa
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Cristian Venegas
Hur länge höll det? tror iaf mer än ett år hahahahaa läänge sen
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? nejjee inte singel, i've got my baby
Har du varit tillsammans med två samtidigt? NEJ
När fick du din första kyss? Min första riktiga var nog 2005 nångång på sommaren
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? mamma var 26 och pappa var 20
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? ALDRIG I MITT LIV!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? aldrig

 

Snodde den här av Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0