2010-10-15

Tjabba.. Idag har jag inte hunnit blogg så mycket, har bara varit med älslkling idag! Förlåt men hann iaf slänga in ett inlägg om min syster sminkning, nåt vare iaf. Idag har jag verkligen bara myst o myst o myst och det har varit underbart skönt. Juste mamma lagade tacos idag så vi fyra satt och åt tillsammans (mum,sis,me o älsk).. Sen en lite stund efter vi åt middag så hoppa vi in i duschen och har duschat sen dess, hehe kom precis ut från duschen! Och jag älskar och duscha och det gör han me så aa vi va där inne ett par timmar :) Tänkte äta lite nudlar och titta på film, får se om jag hittar något o ladda ner annars blir det tvn som håller mig sällskap. Älsk åkte nyss han va tvungen o åka hem så ja ja är ensam. Men iaf tror mina nudlar är klara nu, tittar in senare Ciao :)


En bild på mig för ett årsen typ, precis utanför daddy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0