And we have magic

Jag är hungrig, är inte ni det? Ibbe är på väg och vi ska laga middag och kolla på Real Madrid matchen tillsammans. Egentligen skulle vi ha gått till Olearys och ätit och tittat matchen men åsnis bokade inte bord så aa det är fullt! Så nu är Älskling på väg, ska möta upp honom sen och då går vi och handlar goda middagen, än vet jag inte vad det blir men gott vet jag ;)

Just nu under tiden sitter jag och håller min syster sällskap medans hon målar naglarna vita. Vitt är skit snyggt, hade det sist i Grekland så det är väl dags igen. Vi har ett haft någon bra vitfärg så men Sofie rotade lite och hittade en okeej eller vad man ska säga.. Jag blir själv sugen på naglarna nu men imorgon eller så ska jag göra det hihi...

Lite roliga bilder på mig&sis när vi va på prommis


Kommentarer
Postat av: T

Vart kommer din rosa volang tröja du har på dig på några bilder på facebook? :)

2010-10-19 @ 22:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0