Back off

HejHej sitter och små kollar på P.H och fyfan va jag ogillar den där Melissa tror hon hette något sånt.. ne asså vilken tjej, iaf ska inte prata om det.. Idag kom Pejman förbi och sa hej och så, det var ju ett tag sen man har just saknat den där fjärten! Sen när han drog så åkte jag iväg för att sola för att få lite färg och jag tror jag lyckades hehe.. Inte as mycket färg men lite iaf, nu är man inte ett vandrande spöke haha.

Skulle träffa älsk idag men inte blev det så.. Han fick inte så mycket sömn inatt så han har tagit igen det på dagen. Han måste verkligen vända tillbaks dygnet och jag säger desamma till mig själv! Iaf Pejman kanske kommer förbi snart, tänkte iaf ladda ner film till mig själv så dom som vill va med och kolla är så välkomna så.. Tror Sofie kommer vilja glo med mig hehe.. Lite sällskap iaf det gillar man.. Film tips någon, snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0