Better than nothing?!

Jag fick som jag ville, målade naglar och spelat spel med syster. Mina naglar vart jätte fina men dom är ganska korta så det stör mig!!!! Men det spelar inte så stor roll om jag ändå ska göra naglar.. Nu har jag planer inför morgon dagen. Ska först möta upp Agnus en sväng sen ska jag in till stan och möta upp Filippa efter hon har slutat jobba. Hon ska på maskerad på fredag så hon behövde köpa linser :D Fyfan måste göra en fest i år igen, vi får hitta något ställe och vara på först och främst sen kommer inbjudningarna skickas ut hihi.. Hoppas de blir lika lyckat som förra året om inte sneppet över ;) Juste vill ni se mina naglar? Ni har inget val om ni inte blundar, titta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0