Crazy night

Min fredag var tuuungt, vi hade inte tänkt dra ut men så blev det så ändå. Jag och Filippa drog ut i fredags och vi hade en superkul kväll IGEN haha as usual. Det började med att vi drog till wookhouse där vi mötte upp Nikita och hennes vänner så vi satt där kanske till 23:30 sen bestämde vi oss att röra oss till Lobby. Vi träffade jätte mkt roliga folk hahah fyfaan asså.. Vi hade iaf en hel grym kväll:) Träffade en kompis där som hette Linda och hon var där med sin kille och hans vänner som vi bekantade oss med.. Kvällen gick och gick stället skulle stänga snart så då rörde vi oss mot Max och handlade massa mat för mig, Filippa och Ibbisen som vi mötte upp i Sollentuna..Så när vi hade beställt så tog vi en taxi till Sollentuna för att möta älsklis. Haha jag och Filippa försökte bjuda taxichaffören på lite mat meen nee han ville inte hahaha.. Så vi kom till Sollentuna och då hade Ibbe typ somnat på en fest och min och Filippas mobiler var döda haha, vi hade tur att vi träffa en Gandi som Filippa hade träffat in och väntade hemma hos honom och fick låna några laddare:) Snäll kille! O då fick vi tag på ibbsen och han vaknade och kom o mötte oss, vi hann med första tåget och sen var vi hemma as trötta och pruttiga i hjärnan! Det var iaf får fredag som var grym hihi inte mkt detaljer men skitsamma, inlägget skulle bli aplångt annars haha men det här får räcka!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0