Crazy redlips


Min syster sminkning för dagen;

Idag var hon ledig och hon är ledig imorgon också! Jag tänkte att jag ska börja med att lägga in bilder på min systers sminkningar så att alla får se och så får ni gärna lämna några ord om va ni tycker om hennes sminkningar! Det kan ju dessutom va bra för er där ute som kan behöva tips om sminkningar ibland, då kan ni gärna besöka min blogg och se alla dessa sminkningar jag tänkt börja lägga upp. Låter inte det bra?

Idag valde hon en naturlig sminkning med lite mer extrema läppar. Bilden var lite dålig på att visa att läpparna är röda men det är riktigt snyggt.. Själv älskar jag att ha Eyeliner och Mascara till vardagen, sen kan man lägga till något snyggt på läpparna för att piffa till det lite.. Jag själv älskar att använda Make up stores läpp penna ( Hotpink) Jag avgudar den.. Men iaf så här såg det ut idag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0