Girl you blow my mind

Lite sent ute, men bättre sent än aldrig! Idag eller ska jag säga igår? iaf hon valde att göra en färgglad sminkning så hon valde rosa och lila. Tror ni har sett på ett lite tidigare inlägg där jag har rosalila sminkning! Så hon gjorde en liknande sminking på sig själv idag. Jag tycker det är skit snyggt och dessutom framhäver det hennes vackra ögon, håller ni inte med? Imorgon/idag har hon fått ett önskemål på jobbet om en sminkning och resultatet får ni se imorgon, tänker ju inte avslöja det nu haha.. Nu ska ni få se en bild på dagens sminkning, inte den bästa bilder så det framhäver inte ritkigt själva färgerna eftersom hon använde sin egna kamera idag, hade ju tyvärr med mig min när jag åkte och träffade Frida! Men här är dagens resultat;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0