Hold on sistaa.

Jaa här ligger jag fortfarande och kan inte somna.. Tittar på dåliga saker på tvn, finns ju fan inget bra. Har laddat ner en film nu som jag tänkte titta på, tror den hette The A team :) så den tänkte jag kolla på.. Kommer säkert vara vaken när min syster går upp hahah stackare..

Aa om en timme ska min syster upp för att fixa sig till jobbet!! Stackare måste upp kl 03:00 för att hinna göra sig i ordning och ta sig till jobbet när hon börjar 05:30.. Hon måste ju alltid gå till jobbet med bra smikningar så hon offrar sig till det hon älskar och det är ju Make up store! Så håll ut, kämpa på älskade syster <3

En jette fin bild på oss från i våras haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0