Lipton tea Forest fruit!!

Det vart inte så mycket bloggande idag.. Idag skulle jag träffat min papi, hans tjej och Sofie i Kista men så blev det inte. Jag har typ tappat rösten och en jävla f*tt hosta som stör en och får ju inte glömma att jag har ap ont i halsen!! Så nejj jag stannade hemma.. Ibbisen var med mig idag och vi hade en jätte mysig dag som alltid.. Han åkte hem igen runt 8 tiden. Sen har jag bara varit hemma klunkat i mig te och spelat spel med mamsi o syrrsi. Imorgon ska jag till tandläkaren, bläää kommer säkert ha något hål!! Kommer garanterat komma hem med en halvdomnad kind som bara hänger och har ett eget liv haha.. fint, kanske lyckas få det på bild! Iaf har suttit vid datan nu och varit en latis!! Så nu tror jag det är dags för mig att försöka sova, så nu tänker jag säga godnatt och att bilderna från i fredags kommer komma ut imorgon eftersom jag inte har alla bilder i datan än så aa imorgon får ni titta :) Godnatt allesamman!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0