Mer festis pucko!

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig med Sofie! Vi har suttit och spelat Yatzy hela kvällen och har haft kvällsfika med mamma, jätte mysigt!

Imorgon ska jag åka ända till Danderydsjukhus för att gå på återbesök och kolla så att min skada är hundra procent läkt, som jag tror att den är. Har ju faktiskt gått en bra tag nu, det är bara musklerna som måste komma tillbaks eftersom jag inte använde benet på så sätt på två månader! Så nu en månad har jag fuskat lite och börjat gå tidigare än vad jag borde, så jag tror musklerna börjar komma tillbaks sakta men säkert.

Efter jag varit på Danderyd måste jag möta upp Agnes innan hon dra till Sundsvall till sin papi, jag glömde min kameraladdare hemma hos henne sist, så hon kommer förbi och lämnar den. Efter det ska jag faktiskt träffa Ibbe den här gången PÅ RIKTIGT hahaha.. Jävla sömnistutis!! Vi vet inte vad vi ska hitta på men vi kommer nog kolla lite på resor eftersom vi planerar på att åka iväg nu under vinten, kanske en till två veckor det beror på vad allt kostar:) Nää nu är det dags att sova ska upp tidigt, puss heej!




Hehe.. vårt sätt att säga godnatt till er, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0