Nightmares

Filmkväll vart det i lördags.. Sofie, jag och älsklingen hade en skräckiskväll.. haha vi gillar att skrämma oss sjävla. Sofie hade tydligen inte sett Paranormal activity så vi sa att vi kunde se det igen. Kanske inte så bra idée för fick lite mardrömmar av det! Ibbisen fick hålla om mig extra hårt den natten! Efter vi hade sett Paranormal så tittade vi på en till skräckfilm. Den var inte lika bra men man fastnade på den ändå! Väldigt irriterande film haha tror den hette Frozen.. Den var inte dålig så aa titta på den, Säger bara att dom ungdommarna har bara oturen med sig! Sen vart det dags och sova så Sofie gick in och la sig medans jag och älskling låg och sov i soffan(bäddsoffan) i vardagsrummet där vi försökte koppla bort tankarna från allt läskigt och tvn hjälpte inte så mkt!! Vaknade typ hela tiden och såg det där jävla ansiktet framför mig, OBEHALIGT? JAAA!! men men klarade iaf av natten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0