People Change

Ja, människor förändras. Det är synd, för jag har sett något så underbart i denna person, vilken vän den kan vara (positivit). Sen så ser man bara mer och mer av det negativa, och det är för det mesta dubbelmoral! Falsk vill jag inte säga det är lite för grovt tycker jag, än så länge! Den personen är en som klagar mkt på vad andra gör, men den själv då? Tror inte den lyssnar på sig själv ibland, den inser inte vad den själv håller på med. Tänk efter, rensa vid din egen dörr innan du säger något om någon annan. Och man ska absolut inte snacka så mycket skit om sina vänner.. Visa dig själv och spela inte någon annan.. Säg till personen vad du tycker istället för att prata bakom ryggen och sen va helt normal när du träffar eller pratar med sin "vän".. Den som tar åt sig, inser nog vad jag menar! Peace..

Hoppas du förstår vad jag menar!

Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0