RUSH

Hej o Godmorgon! Jaa jag är uppe tidigt idag och det var inte lätt heller och dra sig upp från sängen. Har alltid haft problem med och vakna. Men iaf har lite bråttom nu för ska åka iväg med bussen om kanske 40 min så har lite bråttom hehe.. Ska till mina gamla skola och fixa lite grejer och också träffa Ramin. Efter det så ska jag nog träffa älsklingen men det är inte hundra än! SEN måste jag hem igen och fixa mig för jag ska på födelsedags middag. Systrarna Bouzaiene Sara och Nadja. En fyller 16 och andra fyller 18 :) så det kommer bli kul hihi.. Ska möta upp Agnes också för det är henne jag ska gå dit med!! Hihihi agnes och jag har lite planer ;)..Måste hinna köpa en liten present till dom båda. Som ni ser är det en ganska stressig dag visst?!

Bild från kvällen jag var ute med Agnes på Nype..

Näe nu måste jag gå kanske hinner titta in en gång till innan jag drar, Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0