She's a maniac

Hej allesammans.. Min älskling drog nyss han var tvungen att åka hem, om han skulle sovit kvar hade han inte kommit upp till skolan. Ni vet själv hur det är att ligga i sängen på morgonen med sin kärlek, man vill ju inte gå upp så de va bättre att han åkte hem! Buuhuu..Själv ska jag kolla på film, laddar just nu ner The Wolfman men tror att jag kommer kolla på The A-team gjorde aldrig det sist hehe. Säger oftat att jag ska göra saker och dom blir aldrig gjorda (a)

Imorgon ska jag förmodligen ut med Murris (agnes) igen hihihi MEN den här gången kanske våra pöjkisar följer med men det är bara kanske! Jag tror vi kommer dra till Ego eller så kommer vi bara sätta oss någonstans och bara dricka o umgås. Det kommer bli kul iaf, även om inte grabbisarna kommer så kommer jag och Agens ha kul iaf! Tror jag ska förbi Stinsen imorgon på dagen, kanske köpa lite kläder som jag hittade.. Ska iaf möta upp Ibbe om han inte går hem och sover lite efter skolan, hoppas inte :O.. Men aa nu ska jag lala runt på datan lite kanske slänger några yttligare inlägg vem vet! Pyss&Kraam




P.S
Jag köpte volang linnet på Ginatricot ;) (Nyligen på rean)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0