Shopaholic

Oj vilken dag. Hahah kom hem med 4 påsar med kläder i och fyfan va ja är nöjd med allt jag köpt hihi.. Mötte upp Filippa i Sollentuna, där vi sen tog bussen mot Stinsen. Vi tänkte vi ska shoppa men en alls för mkt, men aaa båda kom hem med 4påsar fulla med kläder var. MEN måste bara säga de va inga onödiga köp vi tänkte faktiskt på vad vi köpte! Måste dock köpa lösögonfransar som jag ska ha på lördag hihi.. Jaa det blir födelsedagsfirande hos Filippa på lördag. Hon ska bjuda på lite gott små plock och bål, sen är planerna att gå ut hihi jag längtar så!!! Men har iaf haft en underbar dag med Filippa, tack bästis!

Förlåt men orkar inte sätta in bilder på kläderna.. Kanske någon annan gång



Fina tjejen va, min mongis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0