Söndagen den 24/10

Bakis dag?, Ja! Men mådde bättre senare mot kvällen. Ibbisen frågade om jag ville gå på bio så det vart kvällensplan. Vi drog med oss Sofie också så vi reserverade 3 biljetter till Paranormal Activity 2 och den var så grymt mkt bättre än 1:an, men jag vet inte om jag skulle rekomenadera den för att gå på bio, för själv så tror jag att det skulle vara så mycket läskigare att se den hemma eftersom det blir samma miljö som filmen! Men aa jag ska erkänna att jag vart skrämd.. Innan vi drog på bio så satte vi oss på Burger King för ingen hade ätit så det passade juu prefekt, det var ju precis brevid och man var tvungen och hämta biljetterna en timme innan så då har vi tid för att äta hihi.. En jätte mysig kväll iaf TACK Ibbis och Sofie! Ibbisen följde med hem och sov med mig såklart det var ju för läskigt att sova ensam haha (a).. Men kan säga han var mer rädd än vad jag var haha älskliing!!  Men tillslut så somnade vi båda :)



Jag i söndags på väg till Bion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0