Mysmiddag hos min faderslover.

HEJ! nu är jag redo för att åka och hälsa på Papi o hans tjej.. Satt och tog lite egobilder på mig själv höhö så ni har något att glo på.. Vi ska snart åka väntar bara på att sofie ska bli klar. Pappa ska möta upps vid Rosersbergstation och sedan åka handla maten.. Cilla pappas tjej slutar inte förns kl:18.00 så då ska pappa, jag och sofie laga maten tillsammans så att den är klar tills hon kommer hem:) kuul vaa.. Det blir första gången jag träffa Cilla, hon är ny i famiiljen eller vad man ska säga:p men iaf det ska bli kul har bara hört bra saker om henne så :D och på bilderna ser det ut som det dessutom:D.. Men men Glo lite på mig om ni vill PUSSEEN påeer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0