Paddys vs Stinsvillan

I fredas var planerna att dra in till stan till Moda bar men planerna ändrades. Filippa och Nikita skulle tydligen ut och dansa och som ni säkert förstår så kan jag ju inte stå på dansgolvet och dansa med min älskade kryckor? haha.. Så jag och Sofie valde att dra till Sollentuna där vi mötte upp Johana och Ibbisen. Vi valde att dra till Paddys så vi satt där till 12 tiden. Det var jobbigt att vara där hahah musiken va så dålig och jätte hög, så vi satt där och drack upp de vi hade och sen drog vi istället till Stinsvillan som var en evighetsen jag var där, men det var iaf mkt mkt mkt bättre musik och så. Ibbisen dummisen började snacka lite med en jätte gullig kille lite mongo ni vet, han var jätte snäll och gullig och sjöng karoke MEN sen så vart han typ förälskad i mig och ibbe tyckte det var skit kul... från början ja men inte när det gick för långt! DUMMA ibbe ville inte hjälpa mig heller så dom körde ka shi boom, ni vet sten sax påse!!! Aa och de fortsätta så långt så att jag och ibbe inte alls fick pussa eller röra varandra för då slog han honom (på skojj) men de vart lite jobbigt.. men men iaf vi hade en jätte roligt kväll vi fyra! Sen drog vi hem när de stängde och där kom Filippa också :D :D hon kom hem lite packarii hahahah ippa love you maaaaaan!! Lite bilder får ni se iaf :)










Kommentarer
Postat av: HAHAHAHAH

KAN DU SLUTA BLOGGA DIN ÄCKLIGA UNGE. INGEN BRYR SIG!!!

2011-06-26 @ 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0