"Tjejkvällen"

Hej Hej, tänkte berätta lite hur fredagen såg ut. Jo alla tjejer kom hit förutom Agnes hon var tyvärr sjuk så hon kunde inte komma. Resten av alla tjejer var här och vi hade det mysigt tills typ hälften av gänget drog ut i stället. Iaf Frida, Filippa, Sofie och jag var dom enda som stannade kvar men vår kväll vart hur kul som helst ändå :D.. Vi fick lite besök av Ramin och Samer också, inte länge men ett tag iaf! HAHAH jag och Frida shotta hela kvällen med dom små fia med knuff shotten hahah så små söta dom är.. Man trodde att de skulle ta lång tid innan de slog till men de gick så snabbt så poff så va man ganska borta :P.. Sedan så åkte Ramin och Samer iväg och tog med sig Filippa dom körde henne till hennes kompis sen senare på natten :) Tack tjejer för att ni gjorde min kväll<3.. Sen när vi var lagom ihjäärnan så kom ibbisen, han skulle komma med en kompis men lyckades inte få med sig någon så han satt där med mig och Frida. Måste bara säga att Fridas mun pratade på 24/7 asså hahahahahah Friiidaaaa... Iaf nu ska ni få se lite bilder :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0