Torsdagis

Hallå!! Sitter och latar mig själv i soffan här. Snart ska jag få sällskap av Frida och hennes hund Nellie, skit sööt hund! Så vi ska prata lite om hur morgon dagen ser ut. Och än så länge ser dagen ut så här.. Imorgon runt 8-9 tiden så kommer mina tjejkompisar komma hit och vi ska ha en liten partykväll. Vi kommer dricka en del och spela massa roligt spel, det kommer bli så kul! Det kommer bli jag, Sofie, Maxine, Agnes, Frida, Filippa, Martina och Patricia. Tyvärr så kunde inte Linda och Maria komma men det blir kul ändå:D.. Vi kanske kommer dra ut det får vi se imorgon vad alla vill göra :D vi får enas om ett beslut :D.. Kul kommer vi iaf ha :D Men nu ska jag sluta prata för nu kom Fridisen hihi :D Heejdååå:D



Och juste jag hade världens underbaraste dag med Ibbe häromdagen berättar mer om det sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0