Ruuligt va det :D

HeejHeej.. Sitter just nu framför tv och dator.. Just nu på tvn är det någon vampyr film vet inte om den är bra ännu men vi får se snart! Tänkte bara berätta lite snabbt om går dagen:D.. Jag och Filippa drog till Nivå som vi sa.. Och vi satt där ett tag sen så fick jag ett samtal från Ramin, så han kom med Samer och mötte upp oss på Nivå. Juste får inte glömma dom andra träffa några andra killar där som var Raminskompisar så dom har ju träffat nångång så satt med dom också:).. Sen drog vi vidare till Wookhouse för att möta Nikita så vi va där en stund, lämnade Filippa med Nikita en stund så åkte jag med Ramin och grabbarna och åt en snabbis på Max och det var ubergott:D:D Sen så lämnade dom mig vid Filippa och Nikita igen så att vi kunde fortsätta vår kväll men det blev inte riktigt som vi hade tänkt men det var jätte kuul ändå :D:D.. Såå nu får ni se liter bilder iaf POSSPOSSS!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0