Wednesday

Hej hej:) idag har jag bara myst med min älskling ibbe.. Han åkte kanske för en timme sen. Han skulle se hans favoritlag spela Real Madrid! Kan ju inte låta han missa det :O Jag var duktig nog och släppte iväg honom. Igår så träffade jag ju Agnes där vi möttes upp vid Rotebro grillen och tjockade oss lite med kebab:D Like oldtimes.. Sen kom vi hem och bestämde oss att dricka lite vi själva, men så kommer Agnes helt plötsligt med : Bjud ibbe :D han är rolig! Och då vart jag glad och chockad, för ingen har sagt så förut även fast att de här e ganska nytt men endå tror ni förstår! Så vi tre satt och drack och vart lite packari ;).. Hade jätte kul och mysigt. Agnes drog hem och Ibbe sov kvar  :) hade iaf jätte kul med er :D.. Nu ska jag fortsätta kolla på den dåliga filmen Resident Evil haha man kan ju inte sluta kolla även fast den är lite mobbad haha.. Nu ska ja tittis hejdåå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0