Hoppsan hoppsan

Hehejsan :)

Oj tittade nyss på senaste inlägget och inser att det var tre dagar sen jag blogga hehe, har helt enkelt gjort lite saker och jobbat så jag har valt att sätta bloggandet lite på sidan, så vågar inte lova er att jag kommer bli bättre men jag lovar att jag kommer försöka ;)

Sitter just nu och njuter av solen och väntar på att maten ska bli klar! Är ensam hemma just nu men snart kommer mami och syster hem. JUSTE HAR EN SAK OCH BERÄTTA :) Imorgon ska jag och mamma flytta till Rissne hihi ganska skönt ju, kommer få eget rum och egen balkong så jag är hur glad som helst :D Kanske en bit bort från jobbet men det hindrar mig inte :).. Så imorgon så bor jag i Rissne MEN det finns kanske inge internet när jag kommer dit så kanske inte kommer kunna blogga så bra men då vet ni iaf varför :)

Hoppas ni har haft det bra iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0