Min tordag

Min torsdag började med jobb 06:30 - 16:00, där efter åkte jag hem fixade mig lite för att senare möta upp mina kollegor och handla inför grillningen hihi. Vi blev några stycken även fast det var en ganska spontan grej, vi fick sällskap av underbara Filippa också :D.. Vi möttes iaf upp i Sollentuna för att gå till Ica och handla MAT haha, jag gissar på att vi kanske vandrade runt där inne mer än 30min ?! hahaha. Sen gick vi ner till Edsviken och började vår goda grillning och hallå vi får ju inte glömma att vi drack lite vin osånt ;) Det går alltid hem! Klockan började bli ganska mycket och vi kände att det började bli lite kallt så några åkte hem (dom skulle jobba tidigt ) och vissa stannade ett tag till :) Hade det iaf jätte mysigt och vi har bestämt att vi ska göra om det och då ska det vara lite mer planerat! Jag och dom andra började röra oss mot station för att gå vidare till Olearys men det slutade med att det bara var jag och Filippa som hamnade där hahahha, dom andra fick skjuts hem så :) Jag o Filippa hade iaf det jätte kul på Olearys även fast det var typ tomt hahaha.. Så såg iaf min torsdag ut :D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0