A lovely date

Heeejsaan, förlåt hinner inte blogga så mycket just måste stressa iväg. Ska till Sollentuna för att möta upp mamma och lämna min älsklings laddare, han ska ju åka iväg i helgen så det vore nog bra och med sig den hehe.. Ska piffa till mig lite snabbt eftersom jag kom precis från skolan och ser inte världsbäst ut haha. Tänkte slänga in lite bilder från våran 6månaders dag hihi, det var inte så många bara under middagen :$ vi hade det jätte mysigt iaf <3<3..


Den mysiga stämningen vi hade hihi..

Min godamiddag

Efter att Ibbe såg att ja la upp maten fint och tog kort så ville han göra desamma haha..

 

Min älskling tyckte de va hur gott som helst

Vi två älskar varandra väldigt mycket<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0