Det är värt det

Helloow.. Sitter nu på kursen och mår hur dåligt som helst, faktiskt mitt eget fel eftersom jag valde att sova så sent igår hehe.. Jag var ju med min älskling och han sov kvar så jaa så klart ja va uppe, vi har/hade ju 6månader igår :) Så jag tänker inte klaga!

Igår mötte jag upp min älskling i valsta centrum där vi gick och handla mat och gosaker inför våran dag. Det blev en hemma kväll, vi kände att det kändes bättre. Så vi lagade jätte god mat och hade tända ljus, jätte mysigt!!!!! Sen efter maten så gick vi in i sovrummet för att titta på filmer och hade det underbart mysigt tillsammans. Somnade runt 4 inatt om inte senare men ångrar inte mig alls. Tänkte lägga in bilder lite senare ett tag efter jag kommit hem, ska mysa lite till med min Habi eftersom han sover så sött i min säng just nu!!

Nu måste jag sluta, Puss o kram ses senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0