Did it on'em


Nämn något som gjorde dig glad igår: att min älskling bjöd mig på bio och middag och presenten hihi

Vad gjorde du kl 08 imorse: låg och sov med min pojkis

Vad gjorde du för 15 min sedan: samma sak som nu

Det sista du sa högt: vene haha

Det senaste någon sa till dig: hejdå, jag älskar dig ( hihi min Ibbis sa de)

Vad har du druckit idag: För det mesta vatten

Vad var det senaste du åt: inte så bra för tänderna men godis ^^

Vad var det senaste du köpte: godis, chips och läsk

Vad är det för färg på din ytterdörr: trä

Vad är det för väder hos dig nu: snöstorm, jäävla f*tta..

Godaste glassmaken: älskar cornetto jordgubb

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp det för jag.

Sover du tungt: typ alltid hehe

Drömmer du mardrömmar: senast inatt men hade ibbisen som höll om mig

Trivs du med ditt jobb: just nu gör jag ingenting :(..

Favoritklädsel: mjukisar med en stooooor t-shirt

Favoritlåt just nu: har ingen favorit låt juust nu..

Vad ser du om du tittar till höger: massa kuddar

Vad gör dig glad just nu: vad som skulle sitta fint är en grooov shoppingrunda

Vad ska du göra härnäst: sova typ

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Humör just nu: ganska så glad

Favoritgodis: kokosprickar och cola nappar

Kläder just nu: gråa mjukisar och en vit t-shirt

Sommarplaner: försöka njuta av den svenska sommarna (om det är varmt)

Hur många kuddar sover du med: 2-3 st hehe

Spelar du något instrument: ingenting just nu

Morgon eller nattmänniska: typ nattmänniska

Vad är viktigast för dig: nära och kära

Är du kittlig: wohoo.. lite dååå

Snarkar du: iblaand

Stjärntecken: OXE

Äckligaste insekten: Hmm, spindlar om jag måste välja

Längtar du mest efter just nu: SOMMAREN...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0