En sköön helg :)

hallåååhallå hallåå däär :) Kom hem för någon timmar sen, hoppade in i duschen och fastnade där lite hehe.. Jag har haft en super bra helg med Sanna och Dajana. Vi planerade ju att vara hemma och dricka men icke blev det så, eller jo lite men sen ändrades planerna till att vi drog till stan där vi mötte upp Kotten och Henke :) Så vi chillade lite med dom ett tag och tänkte dra in till ett ställe men kommer inte ihåg vad den hette. Men sen så smsade sanna kille och sa att vi skulle komma till Entourage så vi sa hejdå till dom andra två killarna och dom drog till ett annat ställe :) Kvällen vart lyckade mycket dans + träffade på två killar kompisar hihi :D sen var klocka helt plötsligt 3 och de var dags att röra sig mot Max haha standard.. Sen när folket hade ätit så drog vi hem till Sanna och sov där :D då det blev Sanna, Jag, Dajje och hennes kille :) Men vi deckade typ på engång hahahah..

Dagen efter hade vi en bakis dag och åt Mc donalds och svullade oss lite hehe.. De är ju ett måste typ! Sen så tog vi bara de lugnt och kollade på massa filmer, fast vi var ju ändå sugna på dra ut igen men det blev inte så.. Så vi var latisar hela dagen igår och sov kvar där igen hehe.. Och nu är jag hemma och snart kommer Ibbe hit, vilken minut som helst!!

Tänkte iaf lägga in lite bilder lite senare, ska tydligen möta Ibbe i centrum så nu trallar jag iväg, tittar in senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0