Funhouse

Helloo.. Gör ingenting just nu, lyssnar på musik och leker runt på internet lite. Vet inte vad som händer idag iaf, hoppas nått dyker upp hihi.. Pratade nyss med min papi och han visade mig ett hus som han och hans flickvän ska kolla på, jätte fin faktiskt :) Det blir här i Märsta iaf, tror det var i Steninge :) Vi bestämde också att vi ska bowla snart ;) Då blir det jag, pappa, Sofie och Cilla hihih och jag och pappa får inte vara i samma lag eftersom vi är dom "bättre" haha aajaaa ja ska iaf krossa min pappa haha ;)

Jag kom på att jag kanske kan dra och gymma, eller? Haha vi får se, jag blir så bekväm ibland hihi.. Väntar nog ett tag till och om inget dyker upp så rör jag mig mot Sollentuna och gymmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0