Kanske det vänder nu?

Godmorgon allesammans :) Har ätit frukost och lekt med datan lite och snart ska jag röra mig mot "skolan", samma tid idag 09:00 till 12:00. Idag tror jag faktiskt att jag blir klar med mitt CV och det känns hur skönt som helst hihi.. Fick ett intressant samtal av pressbyrån så snälla håll tummarna för mig, man vet ju aldrig vad som kan komma iväg men har tyckte att jag var väldigt intressant! Han skulle höra av sig inom 2 veckor så vi får hoppas på att han gör det också och om han gör det då är det hur bra som helst, så jag håller tummarna hårt för mig själv!! Nää nu måste jag fixa det sista innan jag rör mig, kanske tittar in senare PUSS&KRAAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0