Korv med bröd och rostadlök, muuums

Tog lite länge tid än vad jag trodde, duschade faktiskt! Just nu sitter jag i soffan med huvudvärk och väntar på mat, idag blir det korv med bröd hehe och när ni äter det så är det ett MÅSTE att ha rostadlök till, så om ni inte har testat det sååå göreee.... Och absolut ketchup :).. Sen ska jag chilla vid datan och vänta på att min syster kommer hem så ska vi titta på Burlesque. Vi har faktiskt båda två tittat på den men viisst fan ska vi titta på den igen, jag döööör!!!! Vi ska dricka hallonsoda och äta chips mööhöhö, muuusigt ju :) Va ska ni göra på en helt vanlig tisdag? :)

Bjuder på en bild på min älskade baby, Love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0