When you say nothing at all

Woow vad tiden har flygit iväg hehe.. Känns ju som att jag åt middag nyss?? Men men, det blev aldrig så att jag målade naglarna jag sminkade mig i stället, kände för att ta lite kort idag och lyckades faktiskt få några bra bilder. Ni ser ju en bild på inlägget innan och det var från idag. Vet inte varför men jag fick bara lust :/.. Jag hade liksom en bild i huvudet hur jag ville att bilden skulle bli och jag lyckades ganska bra tycker jag, tycker inte ni? La till hatten för att det skulle bli lite tuffare och det tycker jag att det blev! Tänkte lägga in några bilder som jag tyckte om iaf hihi, ni får gärna säga vad ni tycker :)



Dom är ganska lika men ändå olika, tycker jag iaf hihi..


Kommentarer
Postat av: mathilda

bilden i mitten, SÅ SNYYYYGGGGGG

2011-02-17 @ 21:25:34
URL: http://mathildi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0