<3<3<3<3<3

Som ni kanske ser just nu så försöker jag göra om min blogg lite hehe.. Så vad tycker ni? Är inte klar än, har mer och fixa :).. Men nu under tiden får den se ut så här, jag tycker iaf att de ser bra ut än så länge :) Jag ska snart åka till gymmet, kanske får sällskap ner till stationen av syster! Vet inte hur länge jag kommer gymma idag men jag kommer iaf hem och äter.. Sen senare kanske jag ska träffa två tjej kompisar Eleonora och Yohanna! Saknar dom så <3<3.. Men vi får se annars får vi ta det någon annan dag för just nu är det ganska stressigt! Min syster Sofie fyller år imorgon så vi ska fira henne så vi behöver handla lite grejer, och så ska jag på jobbintervju och sånt, så känner mig ganska stressad! Ska kolla med dom om dom kanske kan ta det någon annan dag :).. Nää nu måste jag skynda, vi hörs sen ;) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0