Ännu en dag i Januari

Sitter och latar mig vid datan! Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske bara lata sig? Var iaf nyss och handlade lite grejer till maten och så. Tyvärr så blir middagen sen idag eftersom vi ska vänta på min syster som slutar kl 20 så hon lär väl vara hemma till 20:45 som oftast. Så jag tror att jag måste göra något litet att äta innan, det står i mellan nudlar och en god avokadomacka :P väntar nog lite till tills jag bestämt mig!

Igår var älsklingen här och myset med mig men han drog hem efter 21:00, det behövdes hihi han hade sovit hos mig i två dagar min googelibear<3<3.. Sen när han åkte så målade jag och Sofie naglar och de blev ganska bra, ser att jag blir bättre och bättre på att måla naglarna iaf, så tummen upp! Sen vart klockan mycket så Sofie gick och la sig medans jag ödslade min tid vid datan som ni sett på dom två tidigare inläggen :).. Sen var det dags att sova, så har mina dagar sett ut iaf!! Har ni haft det bra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0