Best i ever had

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!

Vaknade ganska sent idag, uuusch inte bra.. Fick sällskap av min älskling inatt och det är det bästa som finns! Han kom hit igår på dagen och vi hade en helt otroligt dag även fast vi bara var hemma:O.. Fan vad jag älskar min Habi<3.. Det ända "dåliga" var att han var tvungen att gå upp tidigt eftersom han skulle till skolan, men du var jätte duktigt som orkade ta dig upp efter en sån sen natt ÄLSKAR DIG!


Väntade på att mami ska komma hem med lite mat, är lite smått hungrig faktiskt! Idag har jag inga planer så jag tror att jag ska åka och gymma snart men vi får se:).. Just nu vill jag bara ta något och äta, kanske lite mannagrynsgröt? Aa det får nog bli det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0