Dunderdag hihi

Hej hejsan :)..  Kom hem för ett tag sen tror det var runt 22:45 nånstans där! Hade det jätte mysigt idag, även fast min älskling är dålig förlorare hahahha.. Vi satte oss och åt lite middag och tittade på Real Madrid matchen tillsammans, sen när vi hade ätit klart så var det dags för bowling och vi hade bokat tid 20:00 såå då fortsatte vi se matchen och bowlade samtidigt.. Först sög vi båda två BOKSTAVLIGEN, vi fick inte in en enda typ dom första kasten och gissa om vi skämdes hahahaha Men sen så började det gå mkt bättre :) Ibbe fick massa strikes och jag någon enstaka men jag fick nästa hela tiden ner 9 st på ett kast och det var nog det som gjorde att jag vann hihihi.. Sen fick lite sällskap av mamma, Sofie och Frida och först ville ingen vara med men sen så såg dom hur roligt det var så vi körde en till omgång (fast utan mamma, hon ville inte).. Ibbe tog ledningen MEN jag vann igen höhöh.. Vi hade iaf kuuul, sen var rundan slut och vi rörde oss hemmåt eftersom vissa har skolan och jobb så man kan ju inte stanna hur länge som helst :).. Så nu sitter det en trött Carro här som väntar på ett samtal från sin baby :)..

Lyckades få lite bilder idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0