ETT MÅSTE!!

Sent inne, IGEN!!

Har inte gjort så mycket idag så har inte vetat vad jag ska skriva hehe.. Vet iaf lite vad jag ska göra imorgon. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka iväg med mamma mot Sollentuna fast av två olika anledningar! Mamma ska fixa lite ärenden och jag ska faktiskt gymma nu PÅ RIKTIGT.. Än så länge har jag kommit fram till att jogga 30min om dagen och styrke träning varannan dag, det är ju inte så bra att börja all in på en gång. Och så har jag bestämt mig att kolla med instruktör och berätta vad jag vill "fixa till" så kan han göra en plan enligt mina önskemål hihi :).. Så det är så min morgon/förmiddag kommer se ut, sen vet jag inte riktigt hur resten av dagen ser ut! Kanske åker och hälsa på Filippa på hennes jobb ;)...

Juste ska dessutom sluta med alla godsaker och allt småätande, det måste få ett slut.. Ska försöka blir lite sundare hehe.. Träningen är iaf ett måste, hör ni det ETT MÅSTE..

Bjuder på en söt liten bild på mig Pussisnuff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0