Grattis Carolina :)

Förlåt att jag inte skrev igår men hade fan inte tid :P.. Åkte och prov jobbade igår i Kista hihi och det gick jätte bra, känner att vi klickade lite och så har vi samma intressen och så klart gjorde jag ett bra jobb, MEN det finns ju andra som ska prov jobba också så vi får hoppas på att dom sög!! hahah kanske lite evil men jag vill fan ha de här jobbet! Sen efter jobbet så drog jag direkt till Coop i Rotebro och handlade lite och säga hej till Pejman och alla dom underbara som jobbar där. Sen så var vi på väg hem till Carro för hon fyllde år igår så där bjöd hon oss och hennes vänner på middag och det var jätte gott! Äntligen fick jag äta lite hemma gjort majonäs och det har jag inte gjort på ååår.. Men iaf vi var där och åt, vi började dricka massa bål, musiken kom och alla började dansa och så fortsatte det så ett tag. Tyvärr skulle alla typ ut och jag kunde ju inte dra med så jag fick åka hem med mamma och Sofie :) Men jag hade en skit bra dag i går och håller fortfarande tummarna hihihi, snälla gör det ni också!!! Tyvärr fick jag inga bilder från igåår buhuu men men..

Grattis i efterskott Carrooo hoppas du fick en bra födelsedag :D<3

Kommentarer
Postat av: filippa

faaan vad tuuungt! du lär ju få jobbet, vi får hoppas på de iaf :D

2011-01-23 @ 22:40:50
URL: http://filippaviking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0