Hallonröd

Oj oj tiden flög iväg och har huvudvärk som dom senaste dagar! Tittade på TBBT och sedan så fastnade jag vid tvn hehe.. Har målat naglarna också och idag blev det hallonröd, nagellacket är från Make up store och heter Elin 001.  Jag blev nöjd iaf, fast ibland kan den se lite mer röd ut det beror på i vilket ljus men lika snyggt för det. Jag tror faktiskt att jag kommer gå och lägga mig så att huvudvärken försvinner för stunden, för ännu har inte värktabletter hjälpt! Imorgon har jag lite saker och göra men det berättar jag då för jag orkar inte just nu är för trött:p.. Om jag inte kommer skriva något inlägg till så sover jag nog eller ligger och hoppas på att huvudvärken försvinner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0