Har jag tråkigt? JA!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Mjukisar och ett vitt linne
Vad använder du just nu för skor: inga alls just nu hehe.. Min boots :)
Favoritfärg på kläder: Eehmm, gillar att blanda!

Senaste person som
Sov i din säng:
Min älskade Ibbe
Du pratade med: Mami
Du delade en drink med: Sofie :)
Du gick på bio med: pojkisen min
Du gick på stan : pojkvännen igen
Skällde på dig: hmm, Sofie?

Senaste
Låt du hörde:
Miguel - Sure thing
Film du såg: Buried
Mat du åt: Fläskfärs biffar och ris med mumsig sås.
Kram: Mamma
Puss: Pojkvän
Fest: I lördags när vi firade Sofie
Känslan: Irritation
Ilska: IDAG.
Glädje: idag :)
Dröm: hmm, kommer inte ihåg
Boken du läste: När ingen annan ser
Personen du träffade: Ibbe om man inte tänker på mamma och syster.
Personen du pratade i telefon med: Ramin
Personen du fick sms av: Sofie
Gången du åt en 7-eleven korv: Hur ska jag komma ihåg de?
Gången du var utomhus: Igår
Gången du sov: igår natt
Gången hela din familj åt middag tillsamman: Skilda föräldrar och min ena syster bor i Grekland?
Saken du köpte: Bubbelvatten och en yoggi

Om dig

Namn: Caroline
Ålder: 19 (20 om ungefär 4 månader)
Smeknamn: Carro, Habi, Undis, Albi, Murris massa olika
Syskon: Sofie 22 o Therese 31
Sysselsättning: Jobb sökande
Bra egenskaper: Ganska många:P
Dåliga egenskaper: Blir lätt irriterad ibland.
Linje/klass: Dans på St: eriksgymnasium.
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 37 :)
Musiksmak: ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0