Internet är äntligen tillbaks

Heeej.. Äntligen är internet tillbaks! Det har inte funkat så har inte kunnat vara inne på datan, så det har inte blivit några uppdateringar. Men nu fungerar det iaf hihi!

Idag fick jag och mamma skjuts till Sollentuna av mina Daddy, det blev också att vi åt lunch tilsammans :).. Sen var pappa tvungen att åka eftersom han skulle träffa sin flickvän.. Mamma och jag fortsatte vandra runt och hitta lite grejer på rean och så! Idag har vi köpt hårfärg så snart ska mamma fixa mitt hår. Ser nästan vithårig ut i hårbotten hahah eftersom min utväxt kommer fram... SÅ NU SKA DEN BORT! Ska styrke träna lite här hemma också, gjorde inte det igår eftersom saker dök upp som var tvungen att göras.. Just nu sitter jag och luffar framför tvn och mobbar mig lite vid datan hihi..




En bild från Julafton, Jag, Pappa och syster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0