Kommer jag verkligen kunna vänta?

Hehe just nu ligger alla och sover och jag är ensam uppe (booorrriing)..

Kan inte sluta tänka på att jag vill resa bort.. DET GÅR INTE! Alla reser iväg nu och det suger, för man själv blir jävligt avis. Sommaren äger vafan. Som sagt jag har typ planerat att vara i Sverige hela sommaren och ta vara på "svenska" sommaren hehe.. Kan jobba och spara pengar tills sommaren är slut och ta en rejäl resa och bara leva loppa, eller hur? Och så vill jag faktiskt göra saker här i Sverige också som att åka till Skarasommarland, hyra en stuga någonstans med ett helt gäng och bara ösa på, massa grillningar och underbara sommardopp :).. Resan kan man ju ta efter :D.. Men endå så vill man komma bort härifrån fort som fan hahah, kommer jag kunna låta bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0