Låt våren komma. Jag har väntat länge nu, ska jag behöva vänta ännu längre?

Godmorgon:)

Har precis ett frukost och så ska snart göra mig i ordning för att åka till Sollentuna med mamma. Vi får se om jag kommer gymma men jag tar med mig grejer iaf :).. Får se om jag och mami kanske sätter oss och fikar någonstans och så vi jag faktiskt kolla kläder, även fast jag inte ska köpa hehe.. Saknar våren, är det du som lyser så fint där ute? hoho.. snälla kom snabbt har saknat dig våren :) Som ni ser är det fint väder idag hihi, jag ser asfalten haha då kan jag sätta på mig mina converse men tror inte skinnjackan kan haka på :(.. ELLEEER??..

En godmorgon hälsning från fina mig hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0