Meet the partens: Little Fockers

Igår hade jag en jätte mysigt kväll med älskling.. Vi möttes upp i Sollentuna och gick in en snabbis på Paddys för att säga hej till Ahmed, så vi stannade där typ en kvart! Sen så tog vi bussen till Kista för att äta något och som vanligt tog jag en Souvlaki hehe och han åt på Steakhouse något som såg jätte gott ut :) Sen gick vi till bion för att kolla om det gick någon bra film och det gjorde det, Men vi fick gå runt i två timmar innan filmen börja så vi kollade lite i butikerna och så hihi myset lite också! Sen var klocka så mycket så vi kunde börja köpa snacks och sånt hihi och vi valde att se Meet the Parents: Little Fockers och den var skit rolig tycker jag hihihi så den är värd att se! Sen efter bion så åkte vi hem och inte tillsammans denna gång :P.. Det var min mysiga dag igår, taack älskling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0