What should i do ?

Trååkigt tråkigt tråkigt.. Har målat naglarna och dom blev fina, nu ska dom bara få torka. Har precis lagt på telefon hihi pratade nyss med Frida och då vart jag på bättre humör. Snart ska det lagas mat och idag blir det köttsoppa :) har aldrig gjort eller smakat det förr så vi får se hur det blir, det var Sofies idée och hon sa att det var gott så vi testar ;).. Sen ska jag hemma träna lite igen hehe, blivit för bekväm kanske?? kan ta ut mitt dåliga humör på träning så kanske det släpper lite, vad tror ni!!


Dom här dagarna suger baffe!! Känner att jag själv suger. Vill bara må bra iaf för ett tag, så jag hoppas att nått kan dyka upp och göra mina dagar bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0