Hur ser min sommar ut?

Jag vet inte vad jag ska skriva om så det får bli om mina "planer" inför sommaren. Helt ärligt har jag ingen aning om vad jag vill göra, jag tror jag ska vara i Svergie hela sommaren, jobba och njuta av den svenska sommarn. Man tjatar alltid om att man vill ha sommar men varför reser man bort när sommarn väl kommer?! Så i år ska jag jobba och stanna i Sverige!!! Jag har planer på att spara pengar till en resa efter sommaren, typ september, oktober och bara resa när alla redan har haft sin semester! Man kan ju åka iväg när hösten och vintern är på g, tycker inte ni att det låter vettigt? Jag tycker iaf det hihihi.. Vet inte vart jag vill åka, så om någon har några idéer om några bra ställen så snälla ge mig :D:D Helst inget party ställe, vill nog för det mesta bara ta det lugnt och njuta av de underbara livet, sen självklart kommer de ske utgång så några bra ställen måste så klart finnas ;) Men det skulle vara underbart om ni kunde ge mig lite tips, skulle uppskatta otroligt mkt!!!!!!

P.S vi får se om man klarar att hålla sig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0