Lite friskare, lite bättre

Kan jag andas nu? Jaaaa, är inte helt frisk än men är på bättringsväg. Ni anar inte hur dåligt jag har mått, min syster Sofie har också varit sjuk med mig så vi har legat tillsammans och tyckt synd om varandra medans mamma tagit hand om oss hehe.. Men men nu måste jag bli frisk, för jag ska på jobb intervju i veckan så då vill man ju vara frisk! Tror inte det går helt men håll tummarna. Klockan är över 12 snart 12:30 och jag har fortfarnade inte ätit något, inte bra! Har haft jätte svårt för att äta pga att jag har haft så helvetes ont i halsen och jag har mått skit illa och har absolut inte haft någon ork... Så vad ska jag stoppa i mig nu?! Äsch vi får se..

Faan att jag missat vår vädret som alla snackar om, är det sant att de har varit vår väder? MURRA.. Jag som längtar så och säkert bara för att jag blir frisk nu och kan gå ut så kommer det säkert bli pissväder igen, det skulle vara så typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0